Filled Under:

Dalam Banyak-Banyak Perempuan Kat Luar Sana, Isteri Aku Juga Yang Kau Nak!! "Sewaktu saya membuka begnya, saya nampak selu@r dalam dan br@ yang....."



Dalam Banyak-Banyak Perempuan Kat Luar Sana, Isteri Aku Juga Yang Kau Nak!! "Sewaktu saya membuka begnya, saya nampak selu@r dalam dan br@ yang....."
Banyak-banyak perempuan dekat luar itu isteri aku juga kau nak! Luah suami bernama Andi dalam sebuah forum masalah rumah tangga.
Sangat rumit masalah rumah tangga yang dihadapi Andi yang selama ini mempercayai isterinya, rupa-rupanya berlaku curang dengan lelaki lain.
Andi yang kini berusia 35 telah berkahwin dengan isterinya kerana jodoh yang di atur oleh kedua orang tuanya.
Di awal perkahwinan mereka semuanya berjalan lancar sehinggalah beberapa tahun kemudian semuanya berubah menjadi mimpi ngeri.
Pelbagai masalah timbul termasuk masalah kewangan, lebih mengejutkan apabila isteri Andi tidak mahu lagi melakukan hubungan intim tanpa sebarang alasan.
“Mendengar dia berkata seperti itu saya tidak tahu apakah kaitan duit dengan hubungan intim” kata Andi.
Hari demi hari hubungan antara suami isteri itu semakin suram, sampai gambar perkahwinan mereka pun di buang oleh isterinya ke dalam tong sampah.
Kehidupan isterinya mula berubah, Andi mengaku dia melihat isterinya mengenakan pelbagai barang-barang berharga.
Apabila ditanya mana isterinya dapat duit beli barang-barang berharga, isterinya akan memilih mendiamkan diri dan berkata “tak usah ambil tahu pasal dirinya”
Dalam forum perbincangan masalah keluarga itu Andi berkata isterinya kebelakangan ini rapat dengan seorang lelaki yang mempunyai hubungan saudara dengannya.
Lelaki tersebut kerap kali datang ke rumahnya dan tidak segan silu memeluk dan bergurau senda dengan isterinya di dalam rumah.
Pernah mereka meminta izin keluar pergi ke pasar sekejap, tapi mereka balik selepas 8 jam, saya fikir dia mahu masak lepas balik, tapi dia kata dia penat dan menyuruh saya untuk makan di luar dan mengambil duit dalam begnya.
Namun sewaktu saya membuka begnya, saya nampak seluar dalam dan bra yang basah. kata Andi
Selama ini saya mendiamkan diri kerana masih memikirkan kedua anak-anak kami, saya yakin isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan saudara saya, saya diperlakukan seperti mayat hidup, seolah-olah saya tidak tahu apa yang dia buat dibelakang saya, kata Andi
Bagaimanapun Andi telah membuat satu laporan polis dan berharap saudaranya itu segera di tangkap dan menjelaskan pekara sebenar.

sumber: wartawanjalanan